اسلایدر

عتراف مورینیو به اشتباه+ عکس

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اعتراف مورینیو به اشتباه+ عکس
 

مربی رئال مادرید در صحبتهایی اعلام کرده که فرو کردن انگشتش در چشم تیتو ویلانووا، اشتباه بوده و به این نکته اشاره کرده که مسی نباید برنده توپ طلای امسال شود
ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید روز 4شنبه گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس اسپورتس، صحبتهای تعجب آوری را برزبان آورده

این مربی پرتغالی در طول این گفتگو از مسائل مختلفی صحبت کرده؛ از حال و روز کنونی رئال گرفته تا به گذشته های نزدیک هم نظر انداخته. او در مورد صحنه جنجالی ای که در آخرین سوپرکاپ اسپانیا میان او و تیتو ویلانووا رخ داد و لحظه ای که او تصمیم گرفت تاانگشتش را در چشم مربی تیم کاتالان فرو کند، صحبت کرده.

مربی رئال در باره آن اتفاق اعلام کرده که درهجوم بردن به مربی بارسا اشتباه کرده:« آن کاری که من انجام دادم، نباید اتفاق می افتاد. کاملا روشن است که نباید چنین اتفاقی رخ می داد. ولی من یک آدم احمق نیستم که بدون آنکه داستانی وجود داشته باشد چنین کاری بکنم. پشت آن ماجرا اتفاقی نهفته بود که باعث شد که اندکی کنترلم را از دست بدهم.»

مورینیو در ادامه صحبتهایش به برنامه های تمرینی شاگردانش اشاره کرد و گفت:« ما با بازیکنانم خیلی روی این نکته تمرین می کنیم تا بتوانیم احساساتمان را کنترل کنیم؛ فقط به بازی کردن فکر کنیم و خوب تلاش کنیم. کسی که در آن برخورد لغزید، من بودم. همان طور که تیتو چند هفته پیش گفت، این تصویر برای همیشه باقی خواهد ماند. مهمترین نکته، تصویر منفی است. بین من و او هیچ مشکلی نیست. در بازیهای بعد از آن بازی، من و تیتو همدیگر را دیدیم و با هم احوالپرسی کردیم. این داستان تمام شده و الان باید تلاش کرد که اتفاق مشابهی رخ ندهد.»

مورینیو در این گفتگو درمورد کریس رونالدو و احتمال اهدای توپ طلا به این ستاره پرتغالی هم صحبت کرد و گفت:« دو سال پیش کریس گلهای بیشتری به ثمر رساند و کفش طلا را برد ولی تیمش تنها قهرمان جام حذفی شده بود. از همین رو، توپ طلا به مسی رسید. سال گذشته، مسی گلهای بیشتری زد ولی فکر نمی کنم که شایستگی فتح توپ طلا را داشت. درغیر این صورت، فوتبال اهمیت و ارزش گروهی بودنش را از دست می دهد.»

بخش پایانی صحبتهای مورینیو راجع به برنامه های پیش روی رئال بود. او دراین باره گفت:« پارسال در لیگ قهرمانان اروپا، با ضربات پنالتی کنار رفتیم. ما به فینال نزدیک بودیم و اصلا دور نبودیم و وقتی به چیزی نزدیک باشی، روزی به آن می رسی.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:40 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1514
بازدید کل : 141906
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت